JUSTIN DREW BIEBER!

Nu ska ni få höra varför jag älskar Justin.
För han är så himla underbar på alla sätt och vis, jag tror inte det är någon person som kommer att förstå hur mycket han betyder för mig. HAN BETYDER VERKLIGEN VERKLIGEN ALLT!
Han får mig alltid att le, när jag är ledsen så är det bara att börja titta videosar som intervjuer och sånt, eller lyssna på hans musik eller bara att tiitta på en bild när han ler får mig alltid att bli glad
Det är så jäkla svårt att förklara med ord vad han betyder för det går nästan inte. Han är verkligen ljuset i mitt liv utan Justin så vet inte jag vad jag skulle göra. Min famlij tycker jag engagerar mig för mycket i honom men, jag tycker faktiskt att dem ska kolla hur mycket han har förändrat mig, på ett posetivt sätt. Bara av att skriva denna texten om honom får mig nästan att gråta... Han var den som fick mig att börja tro att jag kan klara av att uppfylla mina drömmar.
Den dagen när jag fick se honom live den 1 april 2011, ingen förstår hur mycket jag saknar den dagen.
DET VAR VERKLIGEN DEN BÄSTA DAGEN I MITT LIV!
(en bild jag tog)
JAG ÄLSKAR DIG!!
I LOVE YOU !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0